sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Hei vain! Ei oo tässä tullut Lontoon jälkeen postailtua, koska, no ei oo ollu hirmusesti mitää kerrottavaa.
Kaikki on mahtavasti, koulua käydään, läksyjä tehdään ja.... no siinä onki aikalailla mun arki. Kaikki varman tietää mitä koulussa normaalisti tehdään ja mitkä on läksyt, niin mun ei tarvitse varmaankaan selittää? Hyvä.

Tässä lähiaikoina mä oon 'löytänyt' yhden todella hauskan tavan kuluttaa aikaa, jos ei ole mitään tekemistä, nimittäni video bloggaus eli vloggaus! Minä en siis itse tätä tee, enkä koskaan tule tekemään, mutta YouTube on pullollaan hauskoja vloggaajia! Uskokaa tai älkää! Mun ensi vaikutelma vloggaajin oli todella huono! TODELLA HUONO! Haluan korostaa tätä erittäin paljon. Syynä siihen oli se, että minä olin nähnyt vain joidenkin Suomalaisten nuorten vlogeja... ei siis mitenkän hirveen kiinostavaa! Mutta koska olen aika paljon tässä sosiaalisessa mediassa mukana, ja mulla on kavereita jotka tietävät hyviä vloggaajia niin näiden kautta minäkin olen löytän _hyvien_ vloggaajien pariin :D En ole kerennyt vielä katsomaan kauheesti vlogeja mutta tiedän ainakin kolme erittäin hyvää, omasta mielestäni! Nämä kaikki on Englanniksi, eli jos osaat Englantia käy kurkkaamassa jos kiinnostaa! Eli, jos menet YouTubeen ja kirjotat hakuun JacksGap, Dicaspar ja Tyler Oakley (eri kerroilla tietenkin) ja voin vakutttaa että ei tule tylsää! Nämä herrat ovat erittäin hauskoja! Mutta haluan varoittaa, että kielenkäyttö ei ole aina mitenkään soveliasta :)
 Ja ainut syy miksi kerron tästä teille on se, että mulla ei ole mitään muuta kerrotavaa! Ja en oo postannu pitkään aikaan, nii piti nytten selventää että olen hengissä :D

Mä linkkaan tähän mun lemppari videoita näiltä herroilta!


   
Tässä Caspar ja Hannah ja Max :D 



 
 Tässä JacksGap(Jack ja Finn ovat kaksosia)

  
JacksGap uudestaan

 
Ja tässä Tyler :D ja ystävänsä Marcus Butler


8 kommenttia:

  1. Hei kannattaa tsekkaa näitä ; Troye Sivan, Zoella, PointlessBlog, TatcherJoe ja OliWhite!! Jos siis et oo viel törmänny jo näihin :3 Suht samanlaisii sillee tavallaa noitten kolmen kaa :-) Ja sit jos pelkkä jokapäiväinen vlogailu kiinnostaa nii ite tykkään törkeesti amerikkalaisesta CTFxC 'stä :3 Aattelin nyt vaa mainostaa =D heh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Troyen, Zoellan ja PointlessBlogin mä tiedänki jo! Pitää noi muut käydä tsekkaa! Kiitos Bertta :D

      Poista
  2. Moikka! Ei liity kyseiseen postaukseen, mutta ajattelin ilmoittaa että itse olen vaihto-oppilaana noin 30km Bristolista! Kaupunkinani toimii siis Weston-super-Mare! Minkä järjestön kanssa lähdit?:-) Tosi kivaa lukea jonku näinkin lähellä olevan blogia! Itse kun käyn melkein joka viikko Bristolissa :-D Liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Ma olen STS:n kautta vaihdossa! :) Entas itse? :)

      Poista
  3. kannattaa myös käydä kattoo danisnotonfire ja amazingphil :)

    VastaaPoista