maanantai 9. joulukuuta 2013

Hei hou!!

Joulu lähestyy kovaa vauhtia!....mitä? USKOMATONTA! Ei se nyt vielä voi tulla! Noo, joka tapauksessa se kolkuttelee ovelle. Hurjaa vauhtia se aika rientää (ja mä todennäköisesti kerron tämän teille jokaisessa postauksessa), että ei oikeen voi uskoa. Joulu fiilistä ei kyllä oikein näytä olevan. Eikä todennäiköisesti tule :D Mä en ole näitä ihmisiä jotaka hehkuttaa Joulua jo puolivuotta aikasemmin! :D

Tässä viimeviikkojen aikana on taphatunu kaiken näköistä!The Hunger Games - Catching Fire (vihan liekit)  käyttiin kavereittenkanssa katsomassa tossa muutama viikko takaperin. Oli ihan törkeen hyvä! Paljon, paljon, paljon parempi kun ensimmäinen leffa! Suosittelen todella paljon kaikille. Vaikka olisitkin lukenut jo Nälkäpeli sarjan kirjat, mä vakuutan että se elokuva ei ole pettymys! Se on ihan täydellinen kopio kirjasta!

Koska se Joulu on tosiaan tulossa, täällä Bristolissa on ollut muutamat messut. En edes tiedä onko 'messut' oikea sanan vastike, mutta mitä pienistä. Siellä on siis pikku kojuja mistä voi käydä ostamassa jotain ruokaa, tai koruja ja kaikkea mahollista! Joskus saattaa myös olla jotain huvipuisto laitteitta, karusellejä ja vastaavaa! Minä ja mun host-sisko Tosca käytiin kahdilla messuilla. Molemmat oli lähellä ja oli hauskaa. Ehkä vähän liikaa ihmisä, mutta sillehän ei nyt voi mitään :D

Viime lauantaina (7.12) oli yhden suomalaisen tytön Tarun synttärit, ja mentiin syömään Zaza Bazaar nimiseen paikkaan. Olen käynyt siellä muutaman kerran aikasemminkin, ja kerroin siitä myös täällä blogissa. Eli jos muistat sen suklaaputouken ja cupcake kerros tarjottimen, tiedät mistä paikasta puhun! Oli todella hauskaa ja hyvää ruokaa ;) Joten onnea vielä Tarulle!!

Ja jos nyt sinä et tiennyt, niin tämän viikon lauantaina (14.12) on minun 17-vuotis syntymäpäivät! JEEE :)))) Ja niitä vietetään siiten lauantaina. Todennäköisesti mennään syömään jonnekkin, ihan vaan vaihteen vuoksi :D

Hyvää Joulun odotusta vain teille kaikille! :)

Se elokuvateatteri on tooooooooosi iso!!

Liukumäki :)

Mä en ole aivan varma mitä nää esitti, mutta ne oli hauskan näkösiä!

Herra jonglöörasi!

Kiipeilyseinäkin löytyi!!

Tulipas nähtyö Joulupukki!!

Se huvipuisto laite mistä kerroin!

Meijän Joulukuusi... Jaaa One Direction suklaa kalenteri.. MUTTA, haluan nyt puolustautua! Minä en sitä ostanut vaan host-äitini :D
Synttäri-sankari Taru, minä ja host-siskoni Tosca :)

Kate ja Gabriella oli ruokasotaa, ja jos katot tarkasti huomaat että molempien naamassa on jotain sotkua :D



2 kommenttia:

  1. Kiva lukea kuulumisiasi, vaikkei tule kommentoitua! Kitaransoitto on ollut vähissä, kaikenlaista kiirusta. Tärkein syy kommentointiin; PALJON ONNEA!

    toitottavat kummit P.S.Lahjat saitkin jo ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Taallakaan ei ole pahemmin kitaraa soiteltu! Terkkuja sinne!! :)

      Poista