sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Tammikuu ja heti perään Helmikuu!

Hyvät uudetvuodet vain kaikille, kun en ole Joulun jälkeen täällä postaillut, niin eipä ole ollut mahdollisuutta sanoa mitään. Ja Kiinan uusivuosi oli vasta viimeviikolla, joten en mä ihan kuheen myöhässä ole?
Uusvuos tosiaan siellä Lontoossa vietettiin! Hauskaa oli :) Ilotukset oli isot, vaikka ei niitä kokonaan nähtykkän! Pari kuvaa alempana :)

Tammikuu tossa viereähti todella nopeasti. Mulla oli vähän pankki kortin kanssa ongelmia, nii siinä meni pari kolme viikkoa, miettien että milloin saan uuden. No nyt on uusi kortti ja kikki hyvin!
Meill oli koulussa myös kokeita heti joululoman jälkeen, ja niiden kanssa panikoin vähäsen, mutta ihan kelpo numerot/kirjaimet/arvosanat tuli! Ei valittamista :)

Toscan kanssa käytiin katsomassa Clifton Susspension Bridgeä.. Se oli ihan tajuttoman korkeella! Kauniit näköalat oli. Ei valittamista! Kuvia siitä alhaalla :)

Minä alotin tuossa viikko takaperin sellaisen 100 Happy Days Challenge. Eli 100 päivän ajan laitat kuvan Facebookiin, Instagramiin, Twitteriin tai Tumblerin jostain asiasta mikä tekee sinut iloiseksi :) Täältä löydät enemmän tietoa :) Suositen jos vain mitään mahiksia! Ite huomaan, että mä tiedostan paljon helpommin asioita mitkä tekee mun iloiseksi, semmossia mitä en aijemmin ole edes ajatellut! :) Kokeilkaa!

Eipäs nyt tässä muuta! Hyvää ensi viikkoa :)

Ompas tässä postauksessa paljon hymiöitä! ...... :)

Käytiin Disney kaupassa :))

Tower Bridge Lontoossa


Winter Wonder Land

Minun myöhäinen synttäri lahja. Kiitoksia vain : D


Clifton Suspension Bridge




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti